درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 03:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53752صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 07:39
نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
روابط‌عمومی و گردشگری دو حوزه‌ای هستند که ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. روابط‌عمومی ابزاری قدرتمند برای ترویج و بازاریابی گردشگری است. با استفاده از روابط‌عمومی، می‌توان آگاهی از یک مقصد گردشگری را افزایش داد، تصویر مثبتی از آن مقصد ایجاد کرد و گردشگران را به بازدید از آن مقصد ترغیب کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روابط‌عمومی و گردشگری دو حوزه‌ای هستند که ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. روابط‌عمومی ابزاری قدرتمند برای ترویج و بازاریابی گردشگری است. با استفاده از روابط‌عمومی، می‌توان آگاهی از یک مقصد گردشگری را افزایش داد، تصویر مثبتی از آن مقصد ایجاد کرد و گردشگران را به بازدید از آن مقصد ترغیب کرد.


در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از روابط‌عمومی در گردشگری آورده شده است:


ارسال خبرنامه‌ها و اطلاعیه‌های مطبوعاتی: این یک راه عالی برای اطلاع‌رسانی به رسانه‌ها و عموم مردم در مورد اخبار و رویدادهای گردشگری است.


ایجاد و مدیریت محتوای رسانه‌های اجتماعی: محتوای جذاب و با کیفیت می‌تواند به جلب توجه گردشگران بالقوه کمک کند.


برگزاری رویدادهای رسانه‌ای: این رویدادها فرصتی عالی برای برقراری ارتباط با رسانه‌ها و معرفی مقصد گردشگری به آن‌هاست.


ایجاد روابط با تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی: تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به تبلیغ مقصد گردشگری به مخاطبان خود کمک کنند.


روابط‌عمومی می‌تواند نقش مهمی در توسعه گردشگری پایدار نیز ایفا کند. روابط‌عمومی می‌تواند به افزایش آگاهی در مورد اهمیت گردشگری پایدار کمک کند و گردشگران را به انتخاب مقاصد گردشگری پایدار تشویق کند.


در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از روابط‌عمومی برای ترویج گردشگری پایدار آورده شده است:


ایجاد و انتشار محتوای آموزشی در مورد گردشگری پایدار: این محتوا می‌تواند به گردشگران کمک کند تا در مورد تأثیرات سفر خود بر محیط زیست و جوامع محلی آگاه شوند.


همکاری با سازمان‌های غیرانتفاعی و جوامع محلی: این همکاری‌ها می‌تواند به ترویج گردشگری پایدار و ایجاد منافع اجتماعی و اقتصادی برای جوامع محلی کمک کند.


حمایت از پروژه‌های گردشگری پایدار: حمایت از این پروژه‌ها می‌تواند به توسعه گردشگری پایدار کمک کند.


با استفاده از روابط‌عمومی به روشی موثر، می‌توان آگاهی از گردشگری و گردشگری پایدار را افزایش داد و از مزایای این دو حوزه برای جوامع و اقتصادها بهره‌مند شد.


 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد